Små land och Småland

Jag gick hem från bussen och det snöade. Igen! Fast nu var det inte små isbitar som attackerade mitt ansikte (som igår kväll) utan stora fina snöflingor som virvlade runt. Fint. Även om man snart har fått nog av vintern kändes det mysigt och lite sorgset. Svårt att förklara. Men så är det i alla fall.

Känns som det bara skrivs om vår på alla bloggar hela tiden, men jag kan bara hålla med. Vår, vår, vår! Nu, nu, nu!

Hoppas åtminstone att februari går snabbt och att mars blir bra. Hade en kund idag som trodde att vi skulle få en riktigt bra vår och sommar efter den här långa vintern. Bra där. Det tror jag också!

Så. Det var allt om vädret härifrån Småland för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0