Håller ju på att frysa näsan av mig! Gör ni?

Trodde ni att jag hade försvunnit härifrån? Dert trodde nästan jag men nu är jag tillbaka igen. Har verkligen inte haft någon inspiration alls det sista men nu hoppas jag att det är på gång igen.

Visst känner man sig blek och riktigt trött på tjock jacka, mössa och vantar vid det här laget? Usch! Snälla vår kom tidigt i år. Åtminstone i mars. Snälla! Jag gjorde ett litet försök att trotsa vintern idag genom att köpa en ny, ljus jeansjacka. Undrar om det fungerar?

Vårnyheterna som kommit till butik är superfina. Man blir så sjukt köpsugen. Ska inhandla lite nya basplagg snart hade jag tänkt. Ska bara vänta några dagar till och se vad vi får in för fint under veckan.

Nej, jag höll på att frysa näsan av mig påväg från stan så nu ska jag ta på mig mina mjuka, varma fårskinnstofflor och elda ner det sista på ljusen i kandelabren! Det ni!


                                                             Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0