Dagens Shopping

Förkyld som attans är jag, men en dag på stan var ingen omöjlighet ändå. VeroModa hade en outlet och det var sista dagen idag så det var 3 plagg för 150:-. Superbilligt! Så det blev två par shorts och en långärmad, tunn tröja. Jag menar hundrafemtio kronor, det är ju nästan gratis. Sedan blev det ett par nya skor, en tröja och lite stearinlljus. Är sugen på byxor också. jeans eller vanliga svarta, men det får vänta lite. Försöker spara pengar till Turkiet och så är det ju konfirmation, student och mammas 50-årsdag också.

Planerna för kvällen var egentligen förfest hos Olle & Jenny och sedan Nöjes, men så hade Olle blivit sjuk och jag e ju inte heller helt 100 så det får bli en annan helg. Nästa helg kanske är en stark kandidat till detta??

Så ikväll blir det istället myskväll med Daniel, mat och kanske en film.

Nu ska jag slappa och vila upp mig så jag blir av med denna dumma förkylningen.

Trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: cicci

Ja ni har mycket i er familj i år.
När är konfirmationen?

2008-04-05 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0