Bye, Bye Sweeties

Idag har jag gjort något som jag egentligen inte alls hade lust med, men det var nödvändigt. Ja, jag började jobba kl 6 i morse, det ville jag inte heller. Men det var inte det jag tänkte på. Det jag tänker på är att jag har tagit bort mina fina akrylnaglar. Känns jättekonstigt att dom är så korta igen. Mina riktiga naglar har iofs växt med så dom var rätt långa nu, men ojoj så tunna och sköra. Var ingen idé att ens försöka med något annat än helkorta nu.
 
Har haft varupåfyllning två gånger nu på jobbet. Vilket innebär att man fyller på varor i fyra timmar. Ni kanske förstår varför naglarna fick åka. Det var inte speciellt effektivt att ha dom. Hade iofs tänkt korta ner dom rejält när jag skulle göra nya, men jag fick till slut inse att det inte kommer vara värt det. Fina naglar funkar utan problem ute i varuhuset men inte på varupåfyllnaden.

Blir kanske nya till hösten igen, men nu får det vara neutralt igen. Såklart kommer jag ändå lacka och ha mig. Älskar franska, men när dom är korta är det lättare med färg.


Kanske blir det fler gånger?

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så fin i de franska och du är mer än valkommen tillbaka hit till hösten:)

2008-07-04 @ 20:49:14
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: mamma

Deltager i sorgen över dina naglar!!! :)

2008-07-05 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0