Döda Fiskar & Myggbett

Usch, fy och bläää. Jag är ensam hemma för Daniel är i Örebro hos Jocke. Tror ni inte då att två av våra akvariefiskar passar på att dö! Jag var ju tvungen att ta bort dom. Det var riktigt läskigt. Usch! Men nu är det i alla fall gjort. Inget jag rekommenderar.

Jobbade 6-16 idag. Drygt. Men en svullen fot var det inte så lätt att dra runt på en massa pall, men det gick i alla fall. Foten är svullen för att någonting har bitit mig. Tålde uppenberligen inte denna någon. Igår och i morse var det som värst, men nu verkar det som att det börjar gå ner igen.

Skulle ju helst ha varit ute och njutit av det underbara sommarvädret idag. Det gjorde uppenbarligen dom flesta. På IKEA var dom inte i alla fall. Så när jag kom hem cyklade jag ner till sjön och tog årets första dopp. Inte så farligt kallt utan bara svalkande skönt. har ni badat än??
 Skönt att bada som sagt. men inte lika skönt när jag cyklade hem genom skogen och fick myggbett överallt på kroppen. Dom är verkligen på i år. Och det verkar som att jag är lite extra känslig mot dom.

Börjar tidigt imorgon också, så ikväll blir det tidigt i säng för mig. Hoppas att man kan sova trots värmen. Vi har solen mot vårat sovrum hela eftermiddagen så det blir rätt varmt där inne.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0