Myggattack I Hallonbuskarna

Cyklade till jobbet idag. Jobbade och cyklade hem igen. Jobbigt. Blåste motvind, kändes nästan inte som att man kom framåt. Men det gjorde jag tydligen och nu är jag hemma. I vilket fall som helst så fanns det massa hallonbuskar på vägen med massa hallon på, OCH massa äckliga mygg, knott och annat äckligt som attackerade mig. Jag hade t.o.m långärmade tröja på mig, men dom lyckades ändå bita ca. 10 bett. Nu kliar det som F**
 Som tur var smakade hallonen, jag hann plocka, jättegott.  Sommarkänslor.


Hallon

Imorgon är jag ledig. Ska cykla in till stan och träffa Erika, en på jobbet. Ska fika lite. Är dessutom sjukt sugen på att shoppa, men jag vet inte riktigt hur om jag egentligen har råd. Får se.

Nu ska jag krama lite på Daniel. Han kollar på Into The Blue, (Jessica Alba är en stor favorit hos honom). Och så ska jag drick bubbelvatten från hans nya Soda Streamer. Mums!


Trevlig kväll på er!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0