& Godnatt

Hallen blev klar igår kväll. Nu är det bara lite saker som ska upp på väggen och så innan det är helt klart. Oj, oj, vad nöjda vi är.

Imorgon kommer mamma och Matilda hit och stannar ett par dagar. Både för att hälsa på och för att vara med på Daniels kalas. Han fyller år på fredag.

Helt slut i kroppen och huvudet med för den delen. Däckade på soffan förut och hade tydligen pratat med Daniel utan att jag kommer ihåg det.

Daniel: "Jag åker med Simon till stan."

Jag: "Vart ska jag släppa av dig?"

Daniel: "Men jag ska åka med Simon sa jag ju."

Jag: "Jo, men jag undrar vart jag ska släppa av dig? Vart?"

Som sagt har det varit en hel del nu. Både hemma och på jobbet. Jobbar min 11:e dag på rad imorgon. Helt stört. Men sedan är jag ledig tre dagar. Åh, så skönt det ska bli!


Puss så länge!

& Godnatt!

Kommentarer
Postat av: cicci

Åhh så spännande, väntar på bilder.

Träffade din mamma i Grebbestad ikväll och hon sa att hon skulle till er imorgon, hoppas på bilder så fort de haft sin förhandstitt då ;-)

2008-07-09 @ 23:40:43
Postat av: cicci

Hälsa och gratta D förresten.

2008-07-09 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0