Bok, böcker, böcker?!

Sitter på tåget mot Alvesta nu. Skall göra mitt första, av tre, byten där. Usch vad det är krångligt och dyrt att resa till Karlstad. Förstår inte, för när jag åker hem till Tanum (samma avstånd) går det bara på hälften så mycket. Jaja, nu är det sista gången jag åker innan jag ska flytta till Göteborg. Har inte fått reda på än om jag får rummet eller inte och har hon inte ringt i eftermiddag får jag väl ringa igen och kolla, för jag skulle verkligen behöva veta snart hur det blir. Håll tummarna för att det går bra!!


Glömde såklart boken jag hade lånat (och börjat läsa) av Hanna. Så typiskt mig. Förra gången var det mitt mobila bredband och denna gången en superbra bok. Boken är skriven av samma författare som skrev Stella & Sebastian, Jenny Leeb. Jaja, den ligger ju kvar och väntar på mig när jag kommer hem på söndag igen. Köpte en annan på pressbyrån för att ha någonting att läsa under resan. Den jag ville ha av Sheila O'flanagan. Har inte börjat på den ännu, men det är i samma genre som den andra jag läser så jag tror att jag kommer gilla den.
 Måste även ta tag i Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson också. Den har stått alldeles för länge i hyllan nu och eftersom alla säger att den är såå bra känns det som det snart är dags nu.


Har ni läst den? Eller har ni något annat bra tips till mig?


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Jag såg filmen, den var verkligen värd en titt!

2009-03-16 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0