Done

Så, nu var det klart med presentationen. Det gick bra tycker jag och det var inte så jobbigt som jag trodde att se sig själv på film.

Ska snart käka mat nu. Har ingen aning om vad, men något starkt eller något med mycket vitlök hade varit gott.

Förresten hade jag med mig morotssoppa till lunch idag och för er som ville veta hur jag hade gjort den kommer receptet här:

♥ 5-6 morötter
♥ 1-2 gula lökar
♥ 1 liter grönsaksbuljong
♥ 1 pkt matlagningsgrädde

Skala och skiva morötterna. Skala och hacka löken. Fräs i kastrull några minuter.
Häll på buljongen och låt koka ca 15, eller tills morötterna är mjuka. Mixa med
stavmixer och häll i grädden. Koka ytterligare någon minut och servera med creme
fraiche och bröd.




Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det låter gott! Tack för tipset, ska testa den någon gång! Puss och kram

2009-03-24 @ 21:36:10
Postat av: Frida Nord!

Glömde visst att få med mitt namn i förra kommentaren! Haha! Frida var det ja :P

2009-03-24 @ 21:37:20
Postat av: Ellinor

Kul att det gick bra med presentationen. Det är roligt när man känner sig nöjd med något man gjort. Känns det gott att komma hem till Karlstad snart eller?

2009-03-24 @ 21:39:07
URL: http://gillbergs.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Frida: Ja, gott, enkelt okej billgt! Tycker absolut att du ska testa någon dag!



Ellinor: Ja, det ska bli skönt. Ska jobba några dagar också innan det bär av mot Gbg.

2009-03-25 @ 10:07:03
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0