En bra dag

Har varit en bra dag idag. Stort plus för det strålande vädret! Började den med skola som faktiskt var riktigt roligt. Fick planera i grupper hur man skulle placera och exponera varor i en butik på bästa sätt. Rita och spåna idéer. I like!

Sedan fika med E, T & A på Skafferiet. Lång fika blev det. Trevligt!


Therese kom hit till mig nu ikväll. Vi tvättade lite, kollade 183 dagar (såg ni?) och Spårlöst. Mysigt!

Avslutade kvällen med att kolla lite film med övriga här i huset. Senaste Bond, men jag orkade inte se klart. Det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Nu ska jag fortsätta att läsa Grevegatan 22. Ni vet, den jag glömde som jag skulle ha läst på tåget. Underbar är den och det går liksom inte att sluta förrän man sover över boken.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0