Grattis!

Nu är Karro och Linda här. Verkligen jätteroligt! Var ute igår. Dansade lite salsa och drack öl. En jättebra fredagskväll helt enkelt.
 Tyvärr har skärmen på min mobil slutat fungera, så jag kan inte läsa sms och inte se missade samtal. Bara så ni vet om någon försöker få tag på mig.


Fest ikväll också, men lite lugnare idag. Alltså inte så mycket alkohol, men såklart ska vi ha skoj!
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. Ska ut på Kåren. Får fortsätta att fundera.

Och förresten! Stort GRATTIS till kusin Ellinor som fyller 30 idag! Hoppas att ni har en underbar weekend.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ojoj, jag antar att det är en vattenskada :o För det var väl vatten? ;)



Grattis till gammla kusin också;)

(Och mej för jag har namnsdag;P)

2009-03-14 @ 22:44:26
Postat av: Ellinor

Tackar, Tackar!!

Har haft en superhelg!! Karlstad var verkligen trevligt! Tack för tipset o T förresten! noll54 kände jag redan till från bloggarna så det var redan inbokat. Vi var på Munken på lördagskvällen. Det hade jag sett innan på Karlstads kommuns hemsida. Så när du också rekomenderade det så tänkte vi att vi kollar väl då. Men vi kunde inte hitta det. Så vad gör man då? Jo, man går naturligtvis till turistbyrån och hämtar en karta!! Men var f-n är turistbyrån?? Efter lite letande hittade vi både turistbyrån o Munken. Det visade sig att vi hade gått förbi där ett par ggr innan. Men denna gången passade vi även på att beställa bord... :/ Lantisar i stan...

2009-03-17 @ 00:04:55
URL: http://gillbergs,blogspot.com/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-03-17 @ 00:15:08
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0