Nya klänningen från MQ

En rätt rolig dag i skolan idag faktiskt. Fick testa på att förhandla mot varandra i grupper och oj vad svårt det var. Finns en hel del till att lära i ämnet.

Mötet gick också bra. Inte så jättemycket att diskutera, mem det tog en stund ändå.



Klänningen jag köpte på MQ här om dagen.


Borde verkligen skaffa mig en större spegel för det är så tråkigt när man inte kan få med skorna. Men, men. Svarta pumps hade jag idag om någon vill anteckna det?! Bandet i håret köpte jag på Top Shop när jag var i Göteborg för ett par veckor sedan. I like it, men mamma såg lite skeptisk ut när jag visade henne det.

Åh, sitter och väntar på besked om ett rum jag har ringt på i Gbg som jag verkligen, verkligen skulle vilja ha. Håller tummarna för att jag får det. Hon skulle höra av sig ikväll eller imorgon förmiddag.


Imorgon åker jag till Karlstad. Ska jobba i helgen och så ska jag ju träffa D också!


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0