Roadtrip

Body Jam:en igår var superbra. Helt ny koreografi, men oj vilken energi den ger mig. Love it! Blev en film igår kväll; Twighlight (eller hur det nu stavas). Helt okej.

Har fått boende i Göteborg nu också. Ett rum hos ett par som bor i en 3:a. Passar mig utmärkt och jag är så lättad över att ha hittat någonstans att bo, började blir lite smått stressad. Men: DET LÖSER SIG ALLTID!

Idag tog jag och Elina en liten roadtrip till Karlskrona. Har inte varit där förut och eftersom vi har så mycket tid över blev det dagens grej. Jätteroligt och det var såå längesedan jag fick köra bil, superskoj! Kollade lite affärer och käkade lunch. Efter det åkte vi förbi "Macken", Elinas jobb. Måse ju verkligen ha sett det innan jag flyttar härifrån så nu är det gjort, haha!

Kollade på 183 dagar hemma hos E sedan (missade igår eftersom jag tränade). Bara ett avsnitt kvar nu och det ska bli spännande att se hur det slutar.


Som sagt får ni gärna maila era nummer till mig!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en jätte trevlig dag gumman!

2009-03-17 @ 23:33:59
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0