Vårtecken, te & en ny klänning

Har fikat med Ilina och Sofie idag. Trevligt! En fika sitter liksom aldrig fel.

Har varit på MQ också och intervjuat butikschefen inför hemtentan i säkerhet som ska lämnas in nästa vecka. Trevligt och jag passade även på att handla en klänning. En superfin jeansklänning. Hittade ett linne på slutspurtsrean också. Perfekt!
 

Cyklade till Tess en sväng efter det och drack te och åt macka. Mysigt! Har ju inte träffat henne på två veckor eftersom hon har varit hemma i Skåne och hälsat på. Hade en del att snacka om så fem minuter blev nästan ett par timmar.


Nu ska jag maila ett par saker och sedan ska jag fixa lite mat. Undrar vad jag ska hitta på idag?! Förresten, det är ju måndag idag så ni missar väl inte 183 dagar (undantag för dig Ellinor;))!




Årets första vårtecken hittade jag idag!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

(;0>)

2009-03-03 @ 00:19:41
URL: http://gillbergs,blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0