Inte långt kvar

Inte alls länge kvar till julafton nu, drygt en vecka kvar och en hel del julklappar kvar att inhandla. Tror att jag vet vad alla ska få, men det gäller och hitta allt me. Jag och Daniel ska åka in till stan imorn och shoppa klart det sista. Hans julklapp är i alla fall helt klar. Det gäller bara att han inte snokar runt för mycket i lägenheten. Antar att detsamma gäller mig!

 Luciadag igår, men den bara flög förbi. Såg inte något på TV och inte något när jag jobbade heller, eftersom dom hade haft dagen innan på eftermiddagen. Men på julkalendern var det ju ett luciatåg så jag fick en liten dos i alla fall.

Är så glad! Ska på arbetsintervju på tisdag förmiddag på PROFFICE. Ett jobb som växeltelefonist, fast det är inte heltid utan mest extra. Vi får se vad det ger, men det verkade intressant när dom ringde och det lät som om dom kanske väljer mig. Jag vågar inte hoppas på för mycket, men ni får hålla tummarna för mig!

Min rast är snart slut nu så det är väl dags att klä på sig termobrallor och tjock jacka och gå ut och leka med barnen en stund nu!

Ta hand om Er!

Kram Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0