Bilder från vårt nya vardagsrum

Ja, så är det. Helgerna går så fort tycker jag. Hade Daniels familj här på tack-för-hjälpen-middag i fredags för att Jonny har hjälpt oss att tapetsera i vardagsrummet och för att vi fick låna deras bil när vi var utan ett par veckor. Var i stan och shoppade lite igår. Fyndade en kjol på Vila för 75 kr. Mycket nöjd med det köpet! Köpte en skinnjacka också, kanske inget fynd direkt, men jag har varit sugen på en skinnjacka läänge nu. Daniel köpte sig nya brallor, skitsnygga, och några nya tröjor.

Här kommer lite utlovade bilder på vårt "nya" vardagsrum. Lite skillnad måste jag säga. Håller ni med mig? Ganska ommöblerat och lite nya grejer. Bilarna fick en helt egen hylla också, så nu är alla nöjda och glada. Jag älskar kristallkronan, och visst passar byrån bättre här? (Ursäkta om det inte är helt renplockat på golvet, men det får ni bortse ifrån) Trevlig visning

image12



image13



image14



image15



image16



image17



image18



image19


Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Tack!! Äntligen fick man se det omtalade vardagsrummet:) Jättefint ju! Fräscht, stylish och det märks att de e du som har haft ett finger med i spelet, men förstås med daniels bilar :P haha
Men som sagt; skitsnyggt:D

2007-11-05 @ 00:56:03
Postat av: Mamma

Det har verkligen blivit ett nytt vardagsrum vill jag lova!Ser väldigt mysigt ut.Tänk va man kan göra nu för tiden!!!Vad tycker fiskarna om de?

2007-11-05 @ 18:11:22
Postat av: Josefin

Jodå, tack! Fiskarna mår bra. Trivs bättre nu verkar det som:P

2007-11-05 @ 19:35:23
Postat av: Matilda

Men jag tkr nog bilhyllan var sötast^^,

2007-11-05 @ 21:31:29
Postat av: Josefin

Hehe! Ja, som sagt, alla blev nöjda ocj glada:)

2007-11-06 @ 16:34:42
Postat av: Lotta

Nämmen så tjofesande grannt det har blivit då :D

2007-11-13 @ 19:52:32
Postat av: Frida

Aaah, sa fint ni har det! Verkligen frascht! Och snart kommer du, tjohoo sa roligt det ska bli. Bara sa du vet sa ar jag arbetslos nu, sa jag har ledig nar du kommer :) Hihi! Pusss

2007-11-17 @ 17:24:57
URL: http://lennartsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0