Bilderna kommer...Men inte idag

Kollar igenom bilderna från min resa nu. Det blev en hel del och jag lovar att lägga upp några stycken här, men inte idag. Ni får hålla er lite till!

Resan hem gick i alla fall bra. Väldigt smidigt och inga förseningar. Var väldigt trött när jag kom hem, men det var så skönt att kunna krama om Daniel och att  han stod på flygplatsen och väntade på mig! Skönt att åka bil hem och slippa tåget. Helt okej med tåg i och för sig, men när man kommer tillbaka längtar man ju mest av allt hem! Tog dock vägen om familjen och åt lite mat och visade mina Londonfynd.
 Dagen efter började jag jobba halv 8, men jag kan tala om för er att det inte var helt enkelt att komma ur sängen. Så varmt och skönt och mina ögon var inte alls inprogrammerade att öppna sig. Tidigt idag också; 07:00, men det gick ändå lite bättre. Slutade klockan ett och åkte hem och sov i en dryg timma. Behövligt säger jag bara och eftersom jag inte börjar förrän kl 10 imorgon kan jag äntligen få sova. Sedan är det ju helg, igen (!), och då blir det lååång sov morgon med mys.

Daniel skulle egentligen ha dömt både igår och idag men eftersom han hade lite ont i halsen gav han bort matcherna. Skönt!

Ska snart sova nu, min skönhetsömn. Mycket viktigt om ni frågar mig. Jag blir inte mig själv om jag inte får sova åtminstone 7 timmar per natt. Men om jag fick bestämma skulle dygnet ha 26 timmar så man kunde sova minst 9 timmar med gott samvete.

Ska väcka Daniel nu, som ligger och sover sött på soffan, så jag får lite sällskap i sängen.


Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0