Fixing

Jobbat idag på nytt ställe igen. Första dagen är ju alltid lite speciellt eftersom det till stor del går ut på att lära känna barnen och personalen. Jag har ju mina favoritställen nu, men det kanske beror på att det är på dom ställena (ursäkta stavningen, det är säkert bohuslänska??..hihi) jag har jobbat mest på också.
 Börjar i alla fall bli kallt som attans ute, så imorgon blir det till att ta med termobyxor till jobbet.

Har helt fått dille på att fixa om i lägenheten. jag förstår inte var all inspiration och kreativitet att skapa kommer ifrån?! Men det är ju superskoj så jag klagar inte. Får börja fundera på julkort snart också, får se hur kreativ jag orkar vara. Kanske köps det färsiga eller så tillverkas det. Det återstår att se.


Nej, nu börjar Grey's, så ni får ha en fortsatt trevlig kväll!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0