Ojdå!

Det var visst ett tag sedan jag skrev sist. Det har varit fullt upp men just nu finns det tid att skriva några rader. Vad har nu hänt sen sist då? Hmm, jo till att börja med har jag haft jobb varje dag vilket känns väldigt bra! Kom precis hem nu, hade stägning på en avdelning och då går man till 17:30. Sent imorgon och övermorgon med, fast bara till 16:30. Sedan ska jag bara jobba förmiddagen på torsdagen eftersom jag åker till London på eftermiddagen!!! Ska verkligen bli skoj att träffa lite känt folk. Plus att man såklart får chans att shoppa i en storstad som London! Topshop är jag väldigt sugen på, men vi får se vad vi hinner med! Jag får väl avlägga rapport när jag kommer hem och kanske ett och annat kort med!

Så har Lotta varit här och hälsat på torsdag-lördag också. Mycket trevligt att träffa henne nu när hon har varit på praktik i Wales nu i 4 veckor. Vi var en kort sväng på IKEA på torsdagen och eftersom jag slutade tidigt på fredagen hann vi med stan på eftermiddagen. Jag och Daniel fick lite godis och en burk med "Vitvarmchoklad-pulver och minimarshmallows". Tål att testas någon dag, ska bli mums!

Men nu kom Daniel hem från jobbet så nu ska vi sätta upp en spegel och greja med lite annat. Kanske bir en promenad sen också.


Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0