Rapport fran London!

Ja, det blir ett kort inlagg nu. Konstigt att inte kunna anvanda alla vara svenska bokstaver. Allt ar jattebra har i London. Det gar dock ner pengar an man tror nar man stannar nagra dagar, aven fast jag inte tycker att jag har shoppat sa jattemycket! Flygresan hit gick smidigt vilket kandes superskont. Hoppas pa lika bra flyt pa hemvagen. 5 dagar bara flyger forbi men det har varit hur bra som helst!

Har varit pa Oxford Street och shoppat lite med Lollo. Riktigt skoj att traffa dig!! Har aven hunnit med Portobello och en Flower Market (Synd att man inte kan ta med blommor hem for dom var helt underbara ovh superbilliga). Var pa egen hand idag en stund eftersom Isabell var tvungen att jobba lite. Det var trevligt att strosa runt och spana second hand.  Och sa fort man tog upp kartan kom det folk och fragade "Are you lost miss??" Motte Isabell och Andreas pa Tate Modern och kollade pa en superbra konstutstallning. Har inte direkt varit pa konstmuseum forut men jag gillade det verkligen och kopte min forsta konstbok om utstallaren.

Ska traffa Frida imorgon, jatteroligt!! Shoppa upp dom sista pengarna och ta det lungt! Blir kanske nagra bilder och eventuellt en storre rapport nar jag kommer hem.

Ni far ha det sa bra! Ska sova nu! Gonatt, sov gott och sweet dreams:)

Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Tack desamma! Bra att Londonturen blev lyckad!!

2007-12-03 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0