Jag trivs!

Sådär ja...

...Äntligen börjar det kännas bra att ha flyttat till ett nytt ställe där man inte känner så många. Vi har fixat i lägenheten och jag tror vi har vant oss vid att vi inte alltid är överens om saker och ting, men att det funkar bra ändå.  Det har ju löst sig med jobb nu också. Jag är ju fortfarande vikare på dagis, eller ja det heter ju föskola nuförtiden. (När jag var liten hette det minsan dagis och dagisfröknar. Numera heter det Förskola och pedagoger eller lärare. Var inte förskola förr något man började sista året innan man fick börja skolan? Det som nu heter förskoleklass eller nollan..Äh, skit samma.) Jaja, i vilket fall som helst nu kom jag ut på villovägar men åter till det jag skrev om först... Det är skönt att det äntligen blivit jobb för min del för att bara gå hemma gör mig TOKIG!!!

Blev massa fina saker till vårt "nya" vardagsrum igår! En väggklocka, en stor matta, soffbord, en STOR grön växt och en finfin kristallkrona! Såklart inte kristall men ändå ser det ut som en. Allt detta känns hur bra som helst och jag känner mig supernöjd med resultatet.

Pratade med Lollo idag också. Ska träffa henne när jag åker till London om en månad. Superkul! Har saknat henne, men det finns ju telefon :) Jag gör en vild gissning på att det blir shopping, fika och massa prat när vi ses!

Från det ena till det andra måste jag verkligen ta tag i träningen.  Det är ju sanslöst vad fort man slappar till sig. Jag menar i våras tränade jag ju två gånger i veckan, men nu har det bara blivit någon promenad. Mycket roligare med BodyPump än promenader. Så nu måste jag skärpa mig och komma igång, för jag vill inte sitta där på nyårsafton och lova mig själv att börja träna. Det är ändå bara dumt med nyårslöften. Vem har sagt att det funkar bättre och att man känner sig mer motiverad just den 31:e december? Varför inte välja vilken dag som helst, som t.ex 24 oktober!

Ska läsa lite bok nu och sen blir det till att sova! 
Bilder på vardagsrrummet kommer en annan dag - Jag Lovar!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Din teori om dagis vs. forskola an sanning! pa dagis leker man och pa forskolan lar man sig "nastan" nagot.

Jag vantar med ett nyfiket sinne pa hur vardagsrummet har blivit, bilder tack!!! :)

London London, aven om ja tycker battre om Brighton sa kommer det bli roligt nar vi traffas i slutet av november, langtar:)

2007-11-02 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0