Massor med inspiration!

Det var ett tag sen nu. Familjen var här och hälsade på hela helgen, mycket trevligt! Det blev en heldag på stan på lördagen med mycket shopping! Köpte mig nya stövlar inför hösten/vintern och en ny mössa. IKEA på söndagen. Försökte leta inspiration nu när vi ska göra om och tapetsera om i vardagsrummet. Fick verkligen MASSOR med inspiration, så nu är det bara att få ekonomin att räcka till alla nya prylar jag önskar mig!

Har jobbat både måndag och tisdag, men idag har det varit lungt. Har suttit hemma och sökt jobb. Hoppas, hoppas hoppas att det kan bli något snart. Det är roligt på dagis, men jag vet ju aldrig när jag ska jobba så det är lite svårt att planera.

Funderar på vad vi ska göra till helgen? Jag har lust att åka iväg någonstans, men vet inte vart. Hade ju varit roligt att åka och shoppa i Stockholm, men det finns nog varken tid eller pengar till något sånt, Blir nog till att spackla här i rummet så att förarbetet är klart när Daniels pappa kommer och tapetserar. Just det, måste bara fixar ett sånt bord också.


Ta hand om er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0