Åre v.2 ???

Söndag igen då. Varför går helgerna så snabbt?? Har iaf fått en hel del gjort idag. Skulle först åka och beställa biljetter till Takida men dom hade stängt på Scalateatern. Åkte vidare till Resia och kollade på skidsemester. Fanns till rätt bra pris i Åre! Så vi har nästan helt bestämt att det blir Åre v.2! En lägenhet mitt i Åre by! Helt okej tycker jag! Hoppas bara att Sandra ångrar sig och vill åka m ed hon också. Hade varit jätteskoj om hon också vill med!

Kollade även på tapeter till vardagsrummet. Skitsnygga, så vi är väldigt sugna på att köpa dom! Det är ju superroligt att göra om och inreda tycker jag!

Jo, du Matilda, Manpower är ett bemanningsföretag som anställer folk för företag och sånt. Så man kan få jobba med lite allt möjligt och på olika ställen. En månad här och en annan där. Verkade rätt vettigt faktiskt.



Men nu är det dax för lite mat! Kommentera gärna, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Matilda : )

Pent du x''D. Då vet jag de.

2007-09-23 @ 19:59:49
Postat av: Louise Ulfstad

ÅRE HERE WE COME :) kanske iaf

2007-09-25 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0