Billig mat och ett oläsligt ICA-kort

Blev inget napp på jobbsökarfronten igår heller. IKEA har fullt och H&M också. Synd. "Men vi tar gärna emot ett CV så hör vi av oss om vi behöver dig senare". Säkert?! 
 Passade på att handla på Maxi istället. Massa billiga grejer. Typ kött, kyckling, bananer och annat som kan va bra att ha i frysen och kylen. Skulle dra mitt tillfälliga ICA-kort när jag betalade. Drar en gång..oläsligt kort försök igen..drar igen..oläsligt kort försök igen..drar EN GÅNG TILL...oläsligt kort lämna kortet till kassör. Jaha, "ööh, verkar inte fungera, men jag väntar på mitt nya kort som ska komma på posten när som helst". Som om hon i kassan skulle bry sig om varför det inte fungerar?!

Inget jobb idag, men imorgon. Heldag då. Bra, för då får jag ihop lite timmar. Sen ringde dom och ville att jag ska jobba på fredag och även tre dagar nästa vecka. Bra. Jättebra, för det är tråkigt att bara va hemma. Mycket roligare att jobba och tjäna pengar. Jag kan lova er att jag skulle jobba även om jag vann flera miljoner, för det händer inte mycket när man är hemma ensam hela tiden. Men jag känner på mig att det snart finns ett jobb som det står "Josefin" på.

Ikväll är det TRE(!) avsnitt på rad av Top model 8! Daniel tycker jag är tråkig, men jag måste ju faktiskt se vem som vinner. Han protesterar just nu genom att ligga i soffan och kolla på en dåligt film. Jaja, han hinner ändå inte se klart den innan Top Model börjar, så det blir jag som vinner ändå. Ska tina jordgubbar nu och frossa lite till Top Model! Det blir mitt Tisdagsnöje. Vad blir Ditt?


Take care mina vänner!

Och du Mallan...
...Lycka till på läktaren! Haha


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag måste nog hålla med Daniel:$ Säsongerna bli ju bara sämre och sämre;)

2007-09-13 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0