Bokat & Klart!

Japp, idag har jag bokat våran skidsemester. Det blir alltså Åre v. 2 söndag till torsdag! Det var dock lite problematiskt att boka. Vi hade bestämt oss för ett boende, men när jag pratade med resebyrån sa dom att alla måste vara minst 23 år gamla. Okej, inga problem vi tar ett annat då. Men då dök nästa problem upp; minst två personer måste vara 20 år fyllda. Daniel är ju 22 och jag fyller ju 20 den 8:e Januari. Det är bara det att söndagen vi kommer upp är den 6:e och alltså har jag inte fyllt än. Hon på resebyrån blev osäker och lovade att kolla upp saken. Jag menar, 2 dagar, det vore ju att vara stenhård och hon höll med mig. Men hon ringde tillbaka idag och sa att det inte skulle bli några problem så nu är allt bokat och klart. Längtar verkligen! Ska bli roligt att åka skidor och fira födelsedagen i Åre. 
   
Och du Lollo...
...Kul att du följer med! Det får nog bli två Ole i backen då även om Stig H är rätt tuff han också!

Bakade biscotti, italienska skorpor, idag på eftermiddagen. Marianne kom och skulle kolla på tapeterna vi antagligen ska sätta upp i vardagsrummet, så hon fick kaffe och nybakade skorpor. Någon mer som vill smaka??



image5

Takida imorgon då! Men först skall jag sova. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag skulle med vilja åka på skidsemester! :)
har aldrig åkt skidor i hela mitt liv :o

2007-09-27 @ 22:31:28
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0