En Seg Regnig Dag

Inget jobb idag heller, så istället har jag åstakommit två morotslimpor! Ganska goda blev dom. Gjorde soppa också, purjo- och potatissoppa, men tydligen är potatisen inte tillräckligt gammal för att mixa vilket resulterade i klisterkonsistens. Sådär gott faktiskt, men det finns en portion över om det är någon som är sugen?

Lollo, jag hoppas verkligen att du följer med oss till Åre! Ska boka lägenheten imorgon i så fall! Eller ja, vi bokar den nog ändå, men det skulle va jätteroligt om du ville följa med.  Det är ju bastu och allt ;) Låter det inte väldigt lockande?! Vem vill du helst va? Ole eller Stig H Olsson??

image3


Ska försöka sätta upp lite tavelbelysingar och lampor över sängen nu. Jag har ju Daniel som hjälp, men självklart hade jag även klarat av det alldeles själv!


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

aah tillägnad ett eget stycke :) allright, nu e jag 99,9% säker på att jag hänkar, har riktigt svårt att säga nej till skidåkning, å de party isf ju :)

2007-09-25 @ 23:12:47
Postat av: Louise Ulfstad

by the way, jag ska lätt va Ole. Han e soft :P

2007-09-25 @ 23:17:00
Postat av: Matilda

Jag håller med Louise, Ole är tuffast^^

2007-09-26 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0