Lördag

Lördag idag alltså! Började med en lång skön sovmorgon i den stora sängen vi har:) Hur skönt som helst att slippa sova 2 i 90-säng! Fast ligga och dra sig hela dagen gick ju inte an, så efter frukost var det städdax, varken jag eller Daniel var speciellt sugna, men ibland måste man och det var verkligen välbehövligt. Som alla vet känns det bra efteråt när man är klar.

Daniel åkte och dömde hockey och jag blev ensam. vi hade egentligen bestämt att vi skulle gå på bio, men när jag satt här framför datorn och lyssnade på musik började det värka i partynerverna, så nu är det bestämt att det blir utgång ikväll istället! Kul!!! Så nu blir det att gå och göra sig i ordning för en kväll på stan! Ha en underbar kväll, för det tänker jag ha!!


Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0