Räkor & Vitt Vin

Efter ännu en arbetsvecka (även om jag inte har jobbat alla dagar) är det nu äntligen helg!! Idag, kommer Simon och Sandra hit och käkar räkor och dricker lite vin. Kanske blir lite mer än vin också! Annars är planerna för helgen att bara slappa och så hoppas jag på lite fint väder såklart.

Håller på och röjer upp lite nu här i lägenheten. Behövligt, det ligger saker lite här och var, men oj va skönt det är när man är färdig. Det känns liksom mycket trevligare att vara hemma hos sig själv då!

Var på Manpower igår och visade upp mig! Hehe. Dom hade öppet hus där så man kunde få prata med en som anställer ny personal, typ som en liten minijobbintervju. Fick dock inte prata med Nisse(!). Kändes som att det eventuellt kan leda till något. Skulle ju så gärna vilja ha ett fast jobb! Men jag fortsätter med dagis tills det dyker upp något.

Måste fortsätta med städningen nu!


Trevlig fredagskväll allihopa!


 


Kommentarer
Postat av: Andreas

hmm slappa låter bra de:P

2007-09-22 @ 14:46:33
Postat av: Matilda : )

Va e Manpower?;) Har bara sett på reklamen.

2007-09-23 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0