Shopping

Jaha, då har man precis kommit hem från en liten minishoppingrunda i stora staden Karlstad. Blev grymt sugen på att inhandla lite nytt inför hösten efter att jag jobbat idag. Kom fram till att eftersom jag städade bort (slängde och skänkte) halva min garderob när jag flyttade så faller det sig ju självklart HELT NATURLIGT att shoppa nya kläder att fylla min nya garderob med! Eller hur...??

Jaja, det blev då tre nya tröjor, en skjorta och ett par nya jeans. Och det bästa av allt är att jeansen är ekologiska! Ojojoj, så rätt jag känner mig. Helt otroligt, men vääldigt fina är dom! Kruxet är just bara det att när man köper jeans som ska sitta tajt ska dom ju sitta så tajt att man knappt kan knäppa dom när man provar dom i affären, eftersom dom töjer sig upp till en storlek! Så nu sitter jag här med nästan för små byxor och försöker töja ut dom den utlovade storleken. Får se hur det går med den saken.

Imorgon efter att jag har jobbat skall jag åka hem till min familj och hälsa på hela helgen! Saknar dom nu för jag har inte träffat dom på ett tag. Även om jag trivs bra här i Värmland är det kul att åka på och hälsa på dom ibland. Och såklart roligt när dom kommer hit och hälsar på också.


Ni får ha det lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0