Vikarie...

Fortfarande lite seg från helgen som gick. Söndagen var bara lugn. Tog sovmorgon till kl 13! Kolla lite hockey i ishallen och åkte sedan och köpte pizza (grek-sallad för min del). Kolla lite på filmen på 3:an, Briget Jones 2, eller vad den nu heter? Jaja, den va inget att ha iaf.


Så har en ny vecka börjat igen då! Vaknade av att telefonen ringde 6:40 i morse. Dom ringde från dagis och ville att jag skulle jobba. Visst, så det var bara att klä på sig och gå iväg! Men det är ganska roligt faktiskt. Har blivit lite timmar nu. Skönt, för det är så tråkigt att bara va hemma ensam och söka jobb.


På tal om jobb. Måste åka iväg till Bergvik nu och kolla om det finns jobb på H&M, Coop eller IKEA! Helst vill jag nog jobba på H&M eller IKEA! Har ju redan varit där två gånger och kollat lite. Jättefint, även om det ser ut som alla andra IKEA. Tror jag skulle trivas där. Vill ju jobba i butik på något sätt, men det gäller väl att inte vara för kräsen. Hmm.. vi får se vad det blir, jag kör på Dagisvikarie så länge!

image1

Spinning senare också på KMTI. Hmm.. hur ska det gå? jag har ju inte tränat på ett tag och absolut inte spinning. Men, men jag får väl göra mitt bästa!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, jag håller med. Bridget Jones var verkligen kass:S

2007-09-13 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0