En Sågande, Spikande & Fixande Sambo

Ja, nu var det några dagar sen. Matilda var som sagt här hela helgen. Jättekul att du kom och hälsade på! Efter lite försenat tåg (ovanligt?) hann hon följa med en sväng på kalas. Lördagen gick åt till shopping. Hon hittade både klänning och skor. Superfint! Blev grillning hos Daniels föräldrar på kvällen. Mums! Grillat är helt klart en favorit. Smakade sommar.
 
Vi sov inte så länge på söndagen eftersom vi tänkte hinna med både Bergvik och IKEA (min framtida arbetsplats, hihi). Matilda fyndade vidare, en jättefin vårjacka. Skulle jag också vilja ha. Solen sken såklart också, så när vi kom hem åt vi middag på balkongen. Funkade bra med dom nya möblerna.


För övrigt sitter jag nu och lyssnar på en sågande, spikande och fixande sambo som grejar med det sista på trätrallen vi ska ha på balkongen. Skäms lite eftersom det är rätt så sent för sånt när man bor i lägenhet, men men. 
 Ni får inte se riktigt än hur det har blivit, för jag har lite tankar på att fixa ett par till dynor och att planetera lite också. Har en liten skiss i huvudet på en vikväggsspalje eller något. Vi får väl se hur det blir med detta.
 
Nu vet ni i alla fall vad jag har gjort under helgen och varför det har varit dåligt med uppdatering!
Har för övrigt vart ute hela dagen på jobbet både igår och idag. Fräknarna blir bara fler och fler. Måste nog smörja in mig lite imorgon!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0