Hå, Hå! Jag Har Krukor...

...Men inte att sälja, utan jag har själv köpt krukor idag. Fyndade lite på Solreturen nu igen. 5 kr/st va riktigt billigt tycker jag och det fanns en hel del okej faktiskt. Träffade Lisa som jag jobbar med ibland och hennes vän. Hon hittade ett supergulligt bord, med "tittlåda" eller vad man nu ska säga. Förresten så hittade jag två exakt likadana stolar till som dom vi har målat redan. Så nu ska dom också slipas och få ny färg.

Tränade efter det och när jag kom hem så stod köttfärssoppan färdig på bordet. Japp, Daniel hade varit i farten och grejat. Han hade köpt mina favoriter till efterrätt, kokostopparna med yoghurt som finns vid naturgodiset!  Mums. Ska nog gå och äta en eller kanske två.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0