Havreknäcke med skinka & röd paprika

God Morgon! Har haft en skön behövlig sovmorgon i sängen och sedan god frukost. Helgfrukosten är liksom den bästa, för då behöver man inte stressa, utan kan njuta och ta fram lite extra goda saker. Jag säger bara Wasas Havre-knäcke med skinka & röd paprika. Mums. Kanske inte låter så lyxigt och det är det väl egentligen inte heller, men gott så in i bänken.

Efter dusch och ansiktsmask är jag nu redo att åka till Bergvik och kolla efter en sak som jag inte hittade i stan igår. Ska förbi Plantagen en sväng också och köpa lite växter att ha till hyllan i hallen.
 Daniel ska åka till sina föräldrar och fixa med sin bubbla. En gammal en från 1959! Den går inte för tillfället, men tanken är väl att den ska fixas till och en vacker dag vara klar för en liten utflykt! Jag ska nog också åka dit sedan eftersom vi målar trädgårdsmöblerna i deras garage.

image35
VW Bubbla 1959

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0