Idag Kommer Matilda

Fredag idag!! Skönt med helg och så. Jag har inget jobb den här fredagen heller. Rätt bra gjort att pricka in fredagarna som lediga när jag i princip jobbar varje dag annars.

Här skiner i alla fall solen för fullt så jag har vart ute på promenad. Skönt med frisk luft. Nu ska jag fixa lite på balkongen. Har tagit hem bordet och stolarna nu. Måste dock fixa lite andra saker någon dag innan det är helt klart. Tänkte köpa några fina dynor och sen plantera lite olika saker. Blir nog lite blommor och en hel del färska örter! Basilika och timjan är mina favoriter, så det ska det bli i alla fall. Men kanske inte allt detta idag, vi får se!

Ska hämta lillasyster Matilda vid tåget ikväll. Hon ska stanna hela helgen. Jättekul! Ska på stan imorgon, hoppas att vi hittar det hon är ute efter!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0