Idag Serveras Skink- och Purjolöspaj På Vändgatan!

Jobbat till fem idag och vart ute nästan hela dagen. Först hela förmiddagen och sedan gick vi ut på eftermiddagen igen. Inte mig emot nu när det börjar bli varmare! Cyklade fam och tillbaka med, så idag har det blivit ordentligt med frisk, varm luft!

Ikväll blir det paj till middag som gäller. Skinka och purjolök. Paj är nog faktiskt en av mina favoriter. Tar ju lite extra tid att laga, men det är det lätt värt. Serveras såklart med en god sallad. Oj! Va seriöst det där lät då, haha!

Efter maten blir det promenad i vårsolen med D. Tänkte kanske ta med mig stavarna också. Bara det att dom låter så himla mycket när man går på asfalten. Nu kan man ju till och med gå ut på kvällen eftersom det är ljust så länge. Jag märker verkligen att jag blir piggare och känner mig fräschare nu när det blir längre och varmare dagar!
Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0