Is I Magen

Blev väckt 7:15 i morse av vikariesamordnaren. Hon ville att jag skulle börja helst kl. 8:00. Och jag hann faktiskt. Det är ju inte ofta hon ringer längre till mig, eftersom jag har vart bokad innan så mycket. Är lite trött på att hoppa runt, runt nu. Funderar på att inte ta mig an fler nya ställen nu, men jag vet inte, behöver ju pengarna också. Som igår blev jag tillfrågad om att jobba imorgon på två ställen jag gillar. Tyvärr hade jag redan tackat ja förra veckan till ett annat ställe som jag aldrig har varit på innan. Så sett hade jag ju kunnat ha is i magen, eftersom jag ofta får jobb ändå, men det där med is i magen är nog inte min starka sida.

Jag vet ju i alla fall nu att jag kommer jobba på IKEA hela sommaren. det är liksom min morot just nu! Hoppas vekligen att det kommer bli superbra där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0