Jaaaaaaaaaaa!!!

Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja...!!!
Jag fick jobbet på IKEA. X = IKEA för er som inte visste det. Dom ringde i eftermiddags och jag blev supersuperglad. Det är verkligen det jobbet jag ville ha mest av alla. Och dessutom så skönt att sluta tänka på allt med jobb och så, eftersom jag vet att jag kommer ha jobb inom barnomsorgen ungefär fram tills midsommar när dom slår ihop och stänger avdelningar.

Tror nog inte riktigt att jag tog in precis allt hon sa till mig, men va f*n jag har jobbet i alla fall och jag vet så mycket som att jag kommer att jobba med något dom kallar "Saluhallen", vilket jag uppfattade som porslin, kanske tavor eller gröna växter. Men dom hade inte riktigt bestämt exakt vart jag skulle va än.

image34

Har dessutom köpt ny telefon idag. En Sony Ericsson s500i.

Kommentarer
Postat av: cicci

GRATTIS!
Vad kul att jobba där. Och så skönt att ha ett fast jobb och regelbunden inkomst.

2008-04-02 @ 23:58:20
Postat av: Matilda x)

Samma som syster då;D Svart lr grön?

2008-04-03 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0