Natti Natti

Blir sova tidigt idag. Ska upp och jobba imorn så det är behövligt att vara utvilad. Ska va på samma ställe som i fredags, det var väl okej iaf.

Blev lite inköp förut idag. Vissa som inte kan nämnas och en fin blomma. Fast den va finare i affären än här hemma. Kanske måste flytta den till ett annat ställe som eventuellt blir bättre. Jaja.

För övrigt har det varit fullt pådrag i Daniels föräldrars garage idag. När jag kom dit fixade Jonny och Andreas med Andreas motorcykel, Daniel och Marcus grejade med Bubblan. Dessutom satte jag på mig målarkläderna och målade klart brädorna till bordet. Efter en stund kom Simon och sedan Jocke och Fritz. Så man kan väl säga att det  var rätt trångt där ett tag.
 
Efter god middag, kycklig & pasta, visade Marianne mig ett inredningsprogram från IKEA. Så att man kunde testa hur man ville ha det hemma. Hon e sugen på nytt kök. Så vi mätte och exprimenterade lite. Tog ett tag innan det blev helt bra, men kul var det i alla fall. Inte för att det var slutgiltigt på något sätt, men eftersom jag gillar att fixa så var det verkligen ett program för mig. Ska nog försöka att planera lite i våran lägenhet någon dag. Bara för skojs skull. Men jag kan verkligen rekommendera er att testa.

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/complete_kitchen_guide/planner_tool/download/index.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0