Senil Eller Bara Stressad?

Förmodligen är jag inte senil var bara aningens stressad i morse. Jag fattar inte varför jag alltid lyckas med att bli sen när jag går upp tidigare än vanligt för att ha gott om tid på mig. Satte iaf i platången precis innan jag skulle dra och fixade luggen. Eftersom jag alltid drar ur den direkt när jag är färdig så gick jag bara ut genom dörren, låste och cyklade iväg. Halvvägs framme kom jag att tänka på plattången som eventuellt satt i fortfarande. 
 
Var ganska säker på att jag hade dragit ur den eftersom det är en ren rutin, men eftersom jag inte va helt 100 cyklade jag tillbaka i världen fart, sprang upp för att kolla, men såklart hade jag dragit ur den! Blev p.g.a detta ett par minuter sen, men ursäkten godtogs eftersom dom höll med mig om att det inte hade vart skoj om den nu hade suttit i. Slutsatsen blir alltså att jag förmodligen bara var stressad - inte senil!

Tydligen snö längre ner i landet idag. Dom sa att Ggb, Uddevalla och Borås hade fått en hel del idag. Men inte här inte! Nu på eftermiddagen vågade till och med solen titta fram. Så nu ska jag ta mig en promenad i vårsolen.


Kommentarer
Postat av: cicci

Inte Uddevalla. Eller i alla fall inte den delen av Uddevalla där jag jobbar. Vi har bara haft massa regn. Men nu skiner solen.

2008-04-07 @ 18:37:02
Postat av: Josefin

Härligt! Du jobbar fortfrande alltså?! Ingen bebis än??

2008-04-07 @ 19:00:04
URL: http://missjosefina.blogg.se
Postat av: cicci

Nej då här kommer ingen bebis. Thea sa idag att den kommer nästa år. Blev riktigt trött för jag börjar nästan tro att hon har rätt. ;-)
Fast det "riktiga" datumet är först på torsdag ju.
Lika bra att jobba tycker jag, fast ryggen tycker inte som jag.

2008-04-07 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0