Underbar Träning & Deklarationer

Underbart att träna igen efter förkylningen. Körde Body Pump idag och det gick alldeles strålande bra. Kändes så himla motiverande att komma igång igen!  En riktigt motiverande tränare också, det gör faktiskt en hel del!

Tänk om man bara bodde lite närmare stan, ibland alltså. Trivs ju bra här ute på Hammarö, men just det där att behöva se till att man kan ha bilen och att man tar sig både fram och tillbaka är lite jobbigt ibland. Men hittills har vi fått det att funka bra ändå tycker jag. Idag lyckades jag t.o.m. övertyga D att följa med mig och träna samtidigt, även om vi är på olika ställen. Kanske lite synd tycker jag att vi inte är på samma ställe, men eftersom han får gratis genom jobbet på KMTI och eftersom jag villträna Body-koncepten så matchar det inte riktigt, så det får bli som det blir. Kan ju faktiskt va skönt ibland att vara ensam en stund. Det är liksom bara mitt då.

När jag kom hem från träningen ringde jag moster för att få lite hjälp med att deklarera. Inte alls svårt att göra det på internet ju, gjorde det förra året också (med hennes hjälp), men så fick jag inte riktigt ihop allt själv. Hade nämligen missat att räkna med räntorna från banken. Men, men nu är det i alla fall klart för den här gången och med pengar tillbaka dessutom. Trevligt tycker jag. Pengar är alltid välkomna på mitt konto. Det finns alltid något man behöver - även om man egentligen klarar sig bra utan.


Hoppas på sol imorgon! Ni med?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0