Visst Sover Man Gott I Nybäddad Säng?

Inget jobb idag, rätt skönt att få vara ledig en fredag, även om det är bra om jag kan jobba för att få ihop så många timmar som möjligt. Bestämde mig för att cykla in till stan sen och träna. Det är ju faktiskt inte så långt så det tar en halvtimma ungefär till träningen. Halvbra väder, men så länge det inte regnar är det okej för mig!

Sov underbart inatt. Vi städade ordentligt igår och bäddade nytt. Nya sängkläder är det bästa! Det tar alltid emot att komma igång med städningen, men när man är två och väl har kommit igång är det inga problem.

Matilda ringde igår kväll och undrade om hon fick komma och hälsa på nästa helg! Gärna, så jag antar att biljetterna redan är bokade?! Ska på konfirmationsklänningsjakt. Alltid skoj att gå på stan!

Nej, nu ska jag greja lite här och sedan blir det träningen som sagt.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, dom är inte beställa;D För mamma hade glömt sin väska på jobbet, och där i var såklart plåboken-.-'
Men i eftermiddag när hon kmr hem så ska vi göra d;D

2008-04-11 @ 13:47:39
Postat av: Josefin

Okej! Va bra då, så hinner dom inte bli för dyra heller! Men du skrev upp tiderna va? :)

2008-04-11 @ 17:00:31
URL: http://missjosefina.blogg.se
Postat av: Matilda

Dom kostade fortfarande samma, så d va bra:)
Ja, för vi skrev ju ut kvittot där bokningsnumret stog, och då var dt med på där^^

2008-04-11 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0