Bye! Nu Drar Jag Till Mallis!

Nu är snart allt packat. Det mesta ligger fortfarande på sängen och ska bara packas ner i väskan. Har antagligen packat med för mycket, svårt att inte göra det eller hur? Man får ju faktiskt ha med sig 20 kg i incheckat bagage, så då behöver man ju inte tänka sig för jättemycket. Hoppas verkligen att det inte är mer än så heller. Måste nog väga väskan sen för säkerhets skull.

Så nu lär ni inte höra från mig på ungefär en vecka eller så. När jag kommer tillbaka är det bara en vecka kvar tills jag flyttar till Kalmar så ett tag framöver kommer det att gå i ett. Men jag gillar det. Jag gillar när det händer saker runt mig och med mig så det kommer blir skoj!
 Men först blir det semster! Sol, bad och god mat och dryck!

Sålänge får ni gå in här och berätta för mig vad ni har för er så att jag har något roligt att läsa när jag kommer tillbaka brunbränd, fräkning och fin!


Calas de Mallorca. Vårt resmål.



Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0