Dom Många Människorna

Idag har det varit supermycket folk på IKEA. Massa folk betyder, massa frågor och lång kö till kassan. Jag hade kassajouren idag och fick rycka in i drygt två timmar i kassan. Snabbkassan. Kändes riktigt bra för att vara första gången.

Jobbade sent, till åtta. Fick jättegod kyckling när jag kom hem som Daniel hade lagat, Mums! Vad har ni ätit idag?


Goda nyheter härifrån Vändgatan också. Jag har fått lägenhet i Kalmar! Japp, ett rum på 23 kvadrat ska jag hyra. Delar då toalett och dusch med en annan person och kök med 7(!) andra tror jag att det var. Hoppas att det bilr bra. Måste ju ha någonstans att bo så det är bara att hoppas på det bästa.

Ska kolla lite TV nu, Ni då?


Puss från mig!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja va tyckte du nu om filmen du såg på tv då?;D

2008-08-08 @ 12:29:17
Postat av: Josefin

Bästa ever! Sov så gott så gott!

2008-08-09 @ 20:37:00
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0