Fullt Upp Inför Flytten

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna från Mallis än, för jag glömde kameran i bilen när jag åkte hem till Karlstad med Lollo och Erik i söndags. Ska fösöka hämta den idag om jag hinner. Dom har förresten flyttat hit nu óch ska plugga på univeritetet. Kul! Även om jag drar här ifrån snart.

Finns såå mycket som ska fixas här innan jag åker på lördag. Jag var i stan igår och handlade lite, beställde tid för synundersökning och för klippning. Båda imorgon. Har ett par glasögon jag är sugen på. Rätt stora är dom, men jag tycker dom är fina. Vet inte riktigt ännu hur det blir med själva glasögonen men en synundersökning måste jag göra i vilket fall som helst. Får ont i huvudet av dom glasögonen jag har nu. Använder dom nästan aldrig. Även om jag inte får ont i huvudet utan dom vet jag ju att jag behöver ett par för när jag tar på mig dom ser jag ju mycket skarpare. En fördel!

Var på IKEA idag och lämnade tillbaka mina kläder och min tag-nycket till dörren. Pratade med chefen och kom fram till att jag ska landa i Kalmar först och sedan ringa och meddela hur det kommer bli med att kunna jobba någon helg och så. Kanske kan prata med dom på IKEA i Kalmar också. Just nu vet jag bara att jag ska flytta och att jag är jättesugen på det och att gå i skolan. 

Ska försöka komma igång och skriva mer här, men det blir kanske inte denna veckan eftersom en hel del ska fixas innan lördag som sagt.

Är det bra med er?


Puss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0