Grått Och Kallt Byts Snart Mot Sol Och Värme

Hur fort kom höstrusket i år egentligen? Känns som oktober eller något. När vi åkte och handlade förut regnade det. Inte så där jättemycket, men tillräckligt för att bli blöt. Normalregn helt enkelt. Vad tror ni händer precis när vi kör in på parkeringen och stannar bilen? Jo, det kommer världens störtskur. Fast vi hade stannat när ingången blev vi sjöblöta av att springa från bilen och in. 30 meter kanske. Usch!

Åh, just nu längtar jag tills på lördag. Mallis. Vi åker till Mallorca jag och Matilda. Jippie! Sol, bad och värme. Inget av det finns ju här just nu och jag lyckades ju pricka in att jobba åtta dagar på raken när det var sommar här hemma. Blek som jag vet inte vad är jag. Blev ju brun i Turkiet. Men det var ju i maj och efter jobb och regn har brännan försvunnit. Det ska bli ändring på detta till nästa vecka!

Ska börja packa någon dag. Jobbar en del så det gäller att planera lite. Solbrillor och en schyst strandklänning är givet. Bikini med såklart. Och solskyddsfaktor.

Bara fyra jobbdagar kvar nu. Mån-tors denna veckan. Två tidiga och två sena pass. Kommer att kännas lite tråkigt att sluta sedan, men å andra sidan ska det bli kul med Kalmar också. Något nytt, något spännande som förhoppningsvis leder till jobb och några bra kontakter.



Puss och godnatt!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Bara två dagar kvar nu^^,

Vi syns imorgon:)

2008-08-14 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0