Imorgon När Jag Vaknar Är Sommaren Slut

Eller är det verkligen så illa. Jag menar, ibland har det ju faktiskt varit varmt i september också. I alla fall så är sommarmånaderna och sommarjobbet över för i år och imorgon börjar ett nytt litet kapitel i mitt liv. Mitt studentliv. Mitt liv här i Kalmar. Det här kapitlet är tänkt att vara ungefär ett år och sedan hoppas jag att jag har ett jobb. Det är ju hela tanken med utbildningen. Fast just nu är jag bara sugen på att gå i skolan och lära mig en massa nya saker. Åh, det har varit en lång dag så nu ska jag snart krypa till kojs så jag får min skönhetssömn innan första dagen i skolan. Godnatt på er! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sabbi



Inne/ute listan är uppe! kika in på min blogg för att se vad som gäller och inte gäller denna veckan.

Puss &kram! Sabrina

2008-08-31 @ 22:09:11
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0