Kalmar

Nu har jag kommit hit till Kalmar. Till min lilla etta, eller ja till mitt rum i en korridor. Delar toalett med en person till. Och kök med sju andra. Än så länge har jag inte träffat så många, men rummet är helt okej, kanske lite större än jag trodde och köket verkar fräscht. Hoppas bara att jag får ha kvar min skinka och fil som jag köpte till frukost!

Daniel är med här nu och stannar tills imorgon eftermiddag. Ska försöka hinna med en snabb sväng till IKEA här och införskaffa lite lampor eftersom jag bara hade med mig en golvlampa och det är det enda ljuset vi har här inne nu så är det lite akut. En taklampa är i alla fall ett måste. Får se vad det blir.

Trodde inte att vi hade glömt någonting tills vi skulle programera in kanalerna på TV:n. Vi hade inte med oss fjärrkontrollen så nu har jag en TV men när jag kollar på den är det bara myrornas krig. Inte så roligt att titta på hela tiden. Tur att posten finns!

Skriver mer imorgon. Nu ska jag krama D lite eftersom han åker tillbaka imorgon och då kommer jag att sakna honom! Nu ett tag framöver kommer det bli kvalitetstid framför kvantitetstid.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0