Laxsymfoni & Ofelia Blad

Handlade en del på IKEA idag. Känns lite konstigt att va där men att inte jobba. Flera gånger var jag nära att hjälpa kunder som stod nära mig och undrade över saker, men så kom jag på att jag faktsikt bara var där som kund jag också så som tur var höll jag tyst. Verkar ju lite konstigt annars, det är ju blågula kläder som man letar efter när man vill ha hjälp i varuhuset och inte en tjej i svart tröja, toffs och jeans. Eller?
 Blev lite grejer till flytten. Fick veta idag att rummet är möblerat med säng, Billy bokhylla och skrivbord med stol. Ska ändå ta med min egen säng som jag hade i Uddevalla eftersom den är sååå skön att sova i. Dessutom är den 120 och sängen i Kalmar är bara 90.

Om ni undrar vad runbriken betyder så är det förstnämnda mat i IKEA's resturang och det andra en prydnadskudde. Bara lite onödigt vetande!

Trevlig kväll!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0