Packning På G

En vecka går verkligen snabbt när man har massa att fixa med. Har hunnit med en hel del sedan jag kom hem i söndags. Sånt som skulle fixas på stan, fixat med praktiska saker som jag behöver göra här innan jag drar på lördag morgon och jag och Daniel har också hunnit ses en hel del när han inte har jobbat. Känns viktigt nu när vi kommer vara långt ifrån varandra och inte kommer ses mer än kanske varannan helg. Som tur är finns det ju telefon, det är värt mycket. 
 Men jag tror absolut att det kommer gå jättebra. Det är jag inte orolig för, vi har haft det såhär förut. Bara lite ovant nu när vi har bott ihop i ett år.

Så idag måste jag börja packa. Trodde först inte att jag skulle ha med mig så mycket, eftersom det finns säng, skrivbord och bokhylla där, men där misstog jag mig allt. Dels tar kläder och sånt plats (hade ju en rätt stor väska bara för en charter till Mallorca) och så är det en del husgeråd, kuddar och täcke, tavlor, lampor, böcker, skolgrejer, cykeln och massa andra saker som man använder i princip dagligen. Vi behöver inte ha någon kärra, men jag är säker på att bilen kommer att vara fullproppad på lördag morgon.

Så det är väl dags för mig att sätta igång nu.

Vi hörs!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0