P.S. I Love You

Godmorgon! Eller är det kanske god middag? Jaja, det var i alla fall skönt med sovmorgon. Drömde om glasögon inatt. Tror nämligen att jag kommer att beställa ett par idag. Ska i vilket fall som helst in till stan senare för D behöver också göra synundersökning och fick tid idag. Självklart vill jag följa med som smakråd. Vi får se hur det blir med mina.

Men innan jag får göra någonting annat idag måste jag fortsätta med att packa. Idag ska alla kläder, skor etc. ner i väskor och ikväll börjar vi lasta i bilen. Känns spännande nu när det är min allra sista sista dagen innan jag drar till Kalmar. Skräckblandad förtjusning skulle jag nog säga för det är så mycket som jag inte vet hur det blir men jag är så sugen på att plugga och på att träffa lite nya människor. Så jag är inte orolig alls. Jag tror verkligen att det kommer att bli ett jätteroligt år!


Är sugen på ett par nya jeans också nu innan skolan börjar och hösten drar igång ordentligt. Vet ju att jag inte kommer ha allt för mycket pengar över till nöjen och shopping nu när jag ska leva på CSN ett tag, så det kanske hade varit skönt att ha ett sånt ändå relativt dyrt köp gjort innan det är dags att hålla hårt i pengarna.
 år se hur det bilr, men so sagt måstejag packa innan jag gör något annat idag.


Kollade förresten på filmen P.S. I Love You igår kväll. Har läst boken som verkligen var super. Filem däremot var inte alls lika bra. Dom hade tagit bort och ändrat nästan allt från boken kändes det som. Visst var det undefär samma, men ändå blev jag besviken. Så mycket brukar dom ju inte ändra!

P.S. I Love You



Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0